Garantinis prekių aptarnavimas ir prekių grąžinimas

 

Užsakymo patvirtinimas ir atšaukimas.

Kai tik pateiksite užsakymą, gausite užsakymo patvirtinimo El. laišką. Tai reiškia, kad jūsų užsakymas jau yra mūsų sistemoje ir norint atšaukti užsakymą, siūskite mums laišką el. paštu per 24 valandas nuo užsakymo pradžios. Jeigu siuntos negausite per 20 dienų, prašome kuo skubiau susisiekti. Pagalba telefonu: +370 63525057

 

 

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje neatidarytoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant brokuotą prekę.
  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta ir nenaudota.
  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama brokuota prekė);
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną ir užpildytą prekės grąžinimo dokumentą, kuris Jums bus pateikiamas pranešus apie norimą grąžinti prekę.

 

 

 

Garantinis prekių aptarnavimas

 

Atkreipiame dėmesį, kad:

  • visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas;
  • suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką;
  • Išlaidos dėl duomenų praradimo ar atstatymo nepadengiamos;

 

Tuo atveju, jei nusipirkę vieną iš šių prekių, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per prekės garantiniame talone nurodytą terminą. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai. Šiuo atveju prekės grąžinimo išlaidas apmokate Jūs. 

 

Visoms mūsų prekėms suteikiama 365 dienų garantija, kurios visas sąlygas ir papildomą informaciją rasite tokių prekių aprašymuose arba garantiniuose talonuose. Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės surinkimo ir eksploatavimo sąlygos.

Nusipirkus vieną iš šių prekių, prieš ją naudojant, būtina atidžiai apžiūrėti.

Tuo atveju, jei nusipirkę vieną iš šių prekių, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per prekės garantiniame talone nurodytą terminą. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai. Garantijos galiojimo laikotarpiu pastebėjus paslėptus prekės trūkumus, prašome Jūsų juos nufotografuoti ir nedelsiant atsiųsti mums fotonuotrauką elektroniniu paštu info@sexdoll.lt. Prekės gamintojas tokiu atveju nustatys, ar prekės defektui taikoma garantija, t.y. ar prekės defektas yra gamyklinis. Apie gamintojo sprendimą nedelsiant informuosime Jus Jūsų nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

Kokybiškos lėlės gali būti grąžinami tik per teisės aktuose bei mūsų Pirkimo-pardavimo taisyklėse nurodytą terminą ir tik laikantis Taisyklių 11 punkte nurodytų reikalavimų. Šiuo atveju prekės grąžinimo išlaidas apmokate Jūs.

Atkreipiame dėmesį, kad:

  • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (prekės apžiūrėjimui galite perpjauti pakuotės uždarymui skirtas juostas, tačiau neplėšykite pačios pakuotės kitose vietose);
  • Kokybiškų, tačiau jau surinktų ar bandytų lėlių grąžinti negalima;
  • Prekė ir jos pakuotė turi būti Pirkėjo nesugadinta. Dėl gautų jau sugadintų prekių (akivaizdūs pakuotės pažeidimai, matomi prekės ar jos dalių pažeidimai) klientas turi nedelsiant informuoti prekę perduodantį asmenį (kurjerį ar mūsų darbuotoją), kuris turi patvirtinti perduodamos prekės sugadinimo faktą;
  • Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė (išskyrus, kai nustatomas mechaninis pažeidimas);
  • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • Negalima grąžinti lėlių pirktų lizingo būdų (išsimokėtinai);
  • Visi Pirkėjo atliekami prekės grąžinimai turi būti iš anksto suderinti su Pardavėju el.paštu info@sexdoll.lt . Grąžinamą prekę Pirkėjas turi pats pristatyti į iš anksto sutartą su Pardavėju vietą.

 

 www.seksolele.lt

info@sexdoll.lt

+37063525057